Hinner inte med
Det kretsar lite mycket runt oss  nu, så tid finns inte att skriva så ofta som jag önskar
men jisses vad det har hänt saker..
Både bättre och sämre saker..
 
Flaschback på en del saker som vi förstått aldrig kommer förändras.
Gäller bara att bearbeta, backa, vi vet och vi kan.
 
Tillit..
Finns inte när man får mer och mer saker bekräftat..
Avvaktar ser om sanningen kommer fram
Då är "bubblan" bra att ha..
Kommer inte hamna där nere igen..
 
Kärlek
Till dom som har förmågan att älska tillbaks
ärlighet
saknad och varför
svek
känslorna är många
 
Vänner
Saknad
sorg
finns där, vill ge mer
i mina tankar 
 
Jobb
Tack till er kollegor som visat mig värme
tack för presenten
tack för att ni finns där för mig<3
 
Jag
Frisk men trött, alla mina prover var ok.
Tycker inte om att gå till läkare men nu är den långa utredningen klar
Jag hade rätt.
 
Familj
Jag älskar er
 
// Camilla
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress