Obeskrivlig kärlek..
Att vara mamma..förälder..är en av dom finaste möjligheterna man kan få..tycker jag i alla fall.
Självklart finns det delade meningar om sådant..en del väljer att inte vara föräldrar och en del kan helt enkelt inte..men jag har förmånen att vara mamma till två underbara tjejer.
 
Jag kan oxå säga att livet som förälder är en berg och dalbana..ibland gör man rätt och ibland gör man fel..och det är här det kan vara svårt ibland.
Det lättaste i ett föräldraskap är att man är helt säker på sin enorma kärlek till sina/sitt barn, en kärlek som är obeskrivlig.
Det svåra är känslan av att inte räcka till..räcka till när barnen behöver oss som mest.
 
För mig betyder mina barn allt, att dom skall må bra, alltid veta att dom skall kunna komma om dom behöver hjälp med något, att jag alltid finns där för dom.
Mycket kärlek och omtanke är a och o tycker jag.
 
 
 
 
Kram C
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress